Samsung България представиха официално своя най-нов проект в подкрепа на българското образование – онлайн платформата SmartClassroom.bg. Платформата e предназначена за учители и ученици от цялата страна и може да се използва както за работа в клас, така и за самостоятелна работа вкъщи.
С помощта на SmartClasroom.bg учителите могат да създават курсове с дигитално съдържание, които да споделят с колеги и да ги преподават на ученици от своето или други училища. Всяко учебно съдържание, създавано в платформата, ще бъде внимателно подбрано и одобрено от експерти в областта на образованието преди да бъде предоставено за широко ползване.
Основната цел на проекта е не само да предостави среда, в която да се създават, споделят и използват качествени разработки на уроци, но и да помогне на учителите да изградят и повишат дигиталните си умения, за да могат да общуват по-ефективно с учениците си и да отговарят адекватно на техния интерес към дигиталната среда. От друга страна, новите методи на преподаване ще провокират интереса на учениците към учебния процес и ще повишат нивото на възприемане на информация от страна на учениците цялостната ефективност на обучението.
„Новата платформа е продължение на нашия ангажимент да използваме своите иновативни технологии за подобряване на българското образование. С този проект ние надграждаме досегашните си усилия за дигитализация на образователния процес, като създаваме нови възможности за пълноценно използване на вече създадената от нас инфраструктура в трите Смарт класни стаи, които отворихме в София, Пловдив и Бургас последните две години. Нашата цел е да осигурим достъп на всеки учител в България до качествено дигитално съдържание, което да дообогати уроците в клас и да направи образователния процес по-интересен и интерактивен“, заяви Кристина Щерева, маркетинг мениджър, Samsung България.
Проектът е част от политиката за корпоративна социална отговорност на Samsung Electronics и се изпълнява съвместно с Джуниър Ачийвмънт България.
В рамките на майското издание на Digital KidZ, маркетинг мениджърът на Samsung Bulgaria говори за предизвикателствата в българската образователна система – на 07 ноември 2015 в зала 3 на НДК тя ще засегне темата за това как технологиите променят възпитанието на децата днес.
Традиционно Samsung организират и творчески работилници за децата на Digital KidZ, този път са планирали да дадат възможност на децата от 7 до 10 години да композират музика с таблети, а малките (4-6 години) ще създадат своя собствена приказка, рисувайки отново на таблети.
Остават две седмици до Digital KidZ, посветено на родителството и възпитанието на децата.
Digital Kidz е инициатива за родители и деца, която се стреми да подпомогне разбирането на новите технологии и така изполването им да се превърне в отговорен и градивен процес, с участието на цялото семейство, в името на по-пълноценен и качествен живот и подобрено общуване чрез технологиите в дома и извън него.
Организатор на иницииативата е онлайн медията и агенция за стратегически маркетинг – Newtrend: Media | Marketing | Events. Партньори: Vivacom, Samsung, Loyal Travel и с любезното PR сътрудничество на Interimage. Официален домакин на събитието: Национален дворец на културата, София.