емоционална и множествена интелигентност
DigitalKidZ®️ Imagination
Първата образователна игра, която развива емоционалната и множествената интелигентност едновременно.
Изградена върху игровия метод, играта дава възможност на децата да създадат мозъчни връзки и навици за справяне с предизвикателствата и трудностите. Помага за развитие на въображението, емоциите, комуникативните умения, повишава мотивацията за учене.
Бланасира лявото и дясното мозъчно полукълбо, изграждайки баланс между творчество и аналитични умения у децата.
Играта се играе в екип – възрастен (модератор) и дете (играч). Групата деца, които участват може да надхвърли 20, което прави играта изключително популярна, както за работа у дома, така и за работа в клас.
Мисия
Какво да очаквате?
Играта се играе в екип – възрастен (модератор) и дете/деца. (играч). Групата деца, които участват не е добре да надхвърли 20 деца – разделени на 5 групи от по 4 деца.
В хода на играта, децата тръгват на Приключение в Свят „Въображение“ с приказния герой Зед и неговите приятели – лисицата, маймуната, кучето и совата. Целта е Зед да придобие необходимите му умения и компетенции, за да използва интернет сигурно и безопасно и да получи собствен смартфон с достъп до мрежата.
Цел
Как се играе играта?
Направлявани от възрастен, децата трябва да преодолеят 100 мисии и предизвикателства, изследвайки вътрешния свят на Зед – неговите емоции, страхове, умения и мечти.
Най-хубавото на играта е, че тук няма правилни и грешни отговори – тайната е в процеса, който разкрива повече и повече за всяко дете и за неговите вътрешни граници и страхове. Всеки път играта ще е различна и всеки път изживяването ще е ново. Време за игра: 24 – 30 часа. Играе е с прекъсвания, с цел устойчиво изграждане на нови умения.
Методология на играта?
Играта е гeниaлнo пpocтa – може да се играе у дома или в училище. Подходяща е за „специални“ деца, при интеграцията на нов ученик в клас, след натоварен учебен процес или като „тийзър“, който потапя децата в сложна и нова учебна материя. Πpeĸpacните илюстрации на всяка от картите и приказния сюжет, потапят играчите в едно различно приключение, което ще им помогнат да научат повече за себе си и да изградят истинска и съкровена връзка помежду си.
Играта започва с приказка за Зед и всеки от неговите приятели, за техните „супер сили“ и мисия да го подкрепят. Всяка карта е стъпка от пътешествието в Страната на Въображението – „Мостове на приятелството“, „Горската пътека на приказките”, „Омагьосаните градове и села”, „Реката с четирите костенурки”. Различните „зони“ от Страната на Въображението са свързани с различни умения, които децата усвояват. Всяко умение е карта с различен цвят и е илюстрирана с различен герой. Предизвикателствата могат да се играят едно след друго или разбъркано – това не повлиява процеса по усвояване на новите знания. Най-важното е играчите да са забавляват.
Няма точки и няма победили, DigitalKidZ® Imagination акцентира върху процеса на учене, върху споделените емоции и времето заедно. Играта дава възможност да бъде оценена водещата „интелигентност“ на децата, според скалата на Хауърд Гарднър и да се работи осъзнато върху развиването на по-слабо изразените. Целта на играта е балансирано развитие на лявото и дясното мозъчно полукълбо – креативността и логическото мислене на децата и изграждане на силна връзка с вътрешния им свят, ценности, мечти и желания, преди активното навлизане в дебрите на интернет. За най-добри резултати, препоръчваме играта да се използва от деца на възраст 6-8 годишна възраст – по време на разработката ѝ е тествана сред 60 деца на възраст 7-10 години (и всички техни препоръки бяха взети под внимание).
В края на пътешествието, децата могат да наредят пъзела, от гръбчетата на всички 100 карти и да видят как действително изглежда Свят „Въображение“.
Играта е авторска, дело на екипа на Фондация „Дигиталните деца“ и се разпространява единствено тук. Издател: DigitalKidZ Books. Илюстратор е Яна Попова. Приходите от продажбата на играта ще бъдат използвани за развиване дейността на Фондацията – повече за мисията, визията и целите на Фондация „Дигиталните деца“, можете да прочетете ТУК.
Какво ще откриете в кутията?
Да бъдат част от онлайн мрежата и да прекарват свободното си време в онлайн игри (в мрежа) помага на децата да се почувстват приети, но в същото време е причина за много нови предизвикателства като депресия, раздразнителност и дори агресия. “Колкото повече време прекарват онлайн в неконтролирани занимания, толкова по-голям е риска от психотични състояния и загубване на връзка с реалността”, коментират психолозите. Статистиките сочат, че близо 50% от тийнейджърите се чувстват зависими от своите мобилни устройства, а примерът който ние възрастните им даваме не е по-различен – 160 пъти дневно, посягаме към телефона си, сочат изследванията.
Ако искате да „извадите“ децата от мрежата, какъв по – добър начин от времето, прекарано заедно?
.
Образователните книжки от предицата „Приключенията на Зед“ и активната бордова игра „В света на Въображението“ предлагат възможност да научите повече за детето, да укрепите връзката помежду си, да развието собственото си и неговото въображение, да развиете множествената и емоционалната му интелигентност.
В кутията ще откриете:
- 100бр предизвикателства, посветени на емоционалната и множествена интелигентност.
- Пъзел с размери 2х3м
- Стикери с героите на DigitalKidZ®️, чиято цел е да отличат постиженията
- Ръкодство за употреба и предложения за тематични занимания
Възможности за покупка?
Игра: В света на въображението (DigitalKidZ®️ Imagination)
Цена: 55лв.
Възраст: 6-9 г
Кутията съдържа:
- 100 карти с предизвикателства;
- приказката за Зед и неговите приятели;
- пъзел 2х3м, който ще провокира въображението на децата;
- основни инструкции за употреба и приложение на играта;
- стикери с приятелите на Зед – лисицата Флаш, совата Мис Пиксел, маймунката Блу и кучето, което никога не хапе – Байт..
Подарък: Картичка за пожелание.
комплект за подарък
Цена: 75лв.
Възраст: 6-8
Подаръчната кутията съдържа: Игра „В света на въображението“ + книга с твърда корица „Приключенията на Зед“.
Подаръци: А3 плакат с десетте правила за безопасен интернет. Картичка за пожелание.
теорията на Хауърд Гарднър
Множествена и емоционална интелигентност
Aмериканският психолог Хауърд Гарднър не вярва в единна интелигентност, измервана през стандартните IQ тестове. Напротив, съществуват множество интелигентности, които са независими една от друга, които могат да бъдат развивани. Ние в DigitalKidZ вярваме, че при деца до 12-годишна възраст това е особено ефективно.
Емоционалната интелигентност на Даниел Голман, станала така популярна през последните години, е форма на интелигентност, чрез която овладяваме чувствата и емоциите си, както и тези на другите и съвпада с интра- и интерперсоналната интелигетност на Гарднър.
Гледайте видеото със субтитри.
Лингвистична интелигентност
Включва умението да се работи с думи – слушане, четене, писане, говорене. Децата, при които е добре развита обичат да слушат, научават се да говорят рано, четат и пишат правилно. Имат добра памет и с радост учат и рецитират стихове.
Логико - математическа интелигентност
Присъща е за математици, счетоводители, статистици, както и учени, компютърни програмисти и логици, защото е свързана с умението за работа с числа и обработка на данни.
Музикална интелигентност
Умението да се възприема и оценява музиката (музикален критик), както и да се създава и трансформира (композитор) или да се изпълнява (изпълнител). Дете, който притежава развита музикална интелигентност, лесно запомня мелодии и е способно да ги възпроизведе. Възприемчиво е към ритъма.
Телесно - кинестетична интелигентност
Умението да се използва тялото за самоизразяване, да се предават чувствата и емоциите чрез движения (атлет, танцьор, актьор), да се използват ръцете за трансформиране на разнообразни предмети (занаятчия, скулптор, механик, хирург). Децата с подобна интелигентност са много сръчни и бързи в действията си.
Визуално - пространствена интелигентност
Деца с подобна интелигентност възприемат визуално и анализират информацията в света (ловец, скаут, гид), умеят да трансформират пространството (архитект, художник, изобретател, интериорен дизайнер) и са особено възприемчиви към цветовете, формите, линиите и отношенията между обектите в пространството. Често изобразяват графично своите идеи.
Интерперсонална (междуличностна)
Умението да се долавят настроенията, мотивите, намеренията и чувствата на другите хора. Способността за комуникация, т.е. обмяната на информация с другите хора по вербален и невербален начин, чрез езика на жестовете, музиката и речта (продавачи, политици, управители, учители, социални работници).
Интраперсонална (вътреличностна)
Точно усещане на самия себе си, разбиране за силните и слабите си страни, ограничаващи убежденията, мотивациите, настроенията и желанията, както и емоции. Високо ниво на самоконтрол, саморазбиране и самооценка (психолог, психиатър, философ).
Екзистенциална интелигентност
Способността и склонността да се формулират въпроси за живота, смъртта и други екзистенциални въпроси.
Специални условия и отстъпки!
При покупка на по-големи количества, за училища, читателски клубове и корпоративни дарения, предлагаме преференциални цени и условия.
*Със своята покупка вие подкрепяте дейността на Фондация „Дигиталните деца“ и се съгласявате с Условията за обработка на личните данни.
Можете да споделите своя отзив и впечатление от играта в социалните мрежи, като използвате хаштаг #DigitalKidZ.