DigitalKidZ: Блог

1
февр.

Търсим ИКТ преподаватели

Екипът на Фондация „Дигиталните деца“ разширява екипа си и търси ИКТ преподаватели, които да се присъединят към него.

Ангажиментите им ще са свързани с:

  • Tестване на най-новите образователни джаджи и иновации, които събираме от цял свят.
  • Създаването на уроци и упражнения за деца на възраст 8-13 години, които да интегрират съвременните дигитални инструменти и устройства в проeкти, които учат децата през опит.
  • 4 часа/седмично работа с деца в DigitalKidZ STEM Клуб.

Предлагаме:

  • Предлагаме ви кауза.
  • Заплащане.
  • Работа с млад, мотивиран и усмихнат екип.
  • Възможност за повишаване на професионалната ви квалификация и международни контакти. Работим с Посолствата на Финландия, Израел и Великобритания, както и техни експерти, с които създаваме общи иновативни образователни инструменти и методологии в подкрепа на модерното образование, в унисон с компетециите на 21 век. 
Освен това, работното време, което ще ви предложим е гъвкаво, съобразено с личните ви и други професионални ангажименти, както и възможност за работа от вкъщи.

Очакваме:

  • да имате професионална квалификация (педагог) и желание за работа с деца на възраст 8 – 13 години;
  • да имате добри познания в областта на основните софтуерни продукти и интерес към инжинерните науки и хардурните устройства;
  • да създавате уроци и упражнения за деца, интегрирайки съвременните дигитални инструменти и устройства в проeкти, които учат децата през опит.
Ако имате интерес или можете да ни препоръчате подходящ преподавател, моля свържете с нас на hello@digitalkidz.eu или на телефон 02/4053034.
Ще оценим високо кандидатурите, придружени от писмо, в която споделяте повече за мотивацията да бъдете част от екипа ни и опита/интересите, които имате в областта.
***
Фондация „Дигиталните деца“ е създател на проекта Училище с „отворен код“ и носител на отличията „Социална кампания“ на Forbes България, отличие на Президента на Р.България за особено висок обществен принос в областта на компютърните науки.